כל מה שרציתם לשאול...
ריכזנו עבורכם שאלות נפוצות בעולם קידום האתרים האורגני ו PPC שנתקלנו בהם ואנו חושבים שיכולים לסייע לכם לקבל מושג טוב יותר בנושא הזה.
למה צריך לבצע קידום אתר?
בתור בעל אתר אינטרנט, אתה חייב שלקוחות שרוצים את המוצר או השירות שלך יגיעו אליך. הדרך לכך היא שימצאו אותך במנוע החיפוש של גוגל. אם הם לא ימצאו אותך הם ימצאו את המתחרים - ואת זה כמובן אתה לא רוצה. קידום האתר נותן לך את הפתרון השיווק הטוב ביותר לכך שמי שמחפש אותך ימצא אותך. בשונה מפונקציות השיווק המסורתיות (עיתונים, רדיו טלויזיה) קידום האתר שלך מביא לך בדיוק את האנשים שאתה מחפש ולא פונה לקהל רחב יותר.
איך אתם קובעים את המחיר החודשי לקידום האתר?
קביעת מחיר לקידום האתר יהיה שונה בין אתר לאתר. עבור אתר שמתחרה בתחום שבו יש עוד הרבה אתרים מסוגו והתחרות קשה יותר - הסכום החודשי יהיה גבוה יותר בשל עבודה רבה יותר להשגת תוצאות. קביעת התחרות נעשית על ידינו בעזרת כלי קידום מתקדמים הבוחנים פרמטרים רבים ואיתם ניתן לבחון את סביבת האתר, בדיקת מתחרים, בדיקת תחרות בביטויים שנרצה לקדם ופרמטרים נוספים.
איך אנחנו יודעים שהקידום עוזר לנו?
קידום האתר דורש סבלנות רבה. כדי להגיע לעמוד הראשון בביטויים נבחרים, יש צורך בהרבה עבודה יומיומית שלנו,ביצוע ובקרה מתמדת על פעולות הקידום וניתוח המתחרים. הדרך לראות שאתם בכיוון הנכון זה בעזרת דוחות תקופתיים שאנו שולחים לכן ובהם מצויים נתונים על האתר שלכם. הנתונים הללו הן כתוצאה ישירה מעבודת הקידום שנעשית והיא נותנת תמונה טובה לתוצאות הקידום.
האם כדאי להפסיק בקידום האתר ברגע שמגיעים לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש?
הישארות בעמוד הראשון במנועי החיפוש ובראשם גוגל דורשת תחזוקה קבועה מצד מקדמי האתר. הפסקת הקידום לאחר הגעה לעמוד הראשון, יגרור בדרך כלל ירידה מהירה לעמודים הבאים ובעצם כל העבודה הרבה שנעשתה תרד לטמיון. לכן חשוב להקפיד להמשיך עם קידום האתר גם אחרי שמגיעים לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש. ברגע שמגיעים הרי יש יותר לידים שמגיעים מלקוחות מה שמכניס יותר כסף לחברה ולכן האינטרס של בעל האתר הוא להמשיך במצב זה.